4 veckor och 1 dag till sem

Ont i skinkorna var på massage i dag..  Anna är expert på att gör mig illa på ett välment sätt:/
Just nu väntar jag bara in min semester.. 5 veckor kvar eller egentligen bara 5 veckor och 1 dag..
Fått massor gjort i dag som jag inte orkat innan..

Peter har gjort en tatuering.. Den 6:e tror jag men han har bakat in en av dem i samma..



Baksidan



sidan



Fram

Ungefär så där ser Peters nya tatuering ut... Den tog 3½ timme att göra och är mest i gult blått och rött vad kan det bero på?? DIF??

Ju fler ställen han tatuerar sig på ju mer minskar ställena jag vill ha min tatuering på..
Tror jag ska göra en modo loga vid vristen :)

kramis på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0