wii mee

Inte så mycket nytt att kommea med:)
Rajade med Jocke i går , inte så svårt mest många frågor och massa oseriösa kommentarer från mig och Jocke under tiden *s*
Hade kul i alla fall..
Dagen idag har vart bedrövlig *s* Hur står Leena ut?? Måste ha öronproppar av stål.. Det springer människor på kontoret hela tiden..
Tina gav mig sovmorgon i alla fall :) Började 9 jobbade till 18. Annars skulle jag jobbat 7-16 men det kunde jag överleva.. Blir lugnare efter 15..
Kom hem till busen och var ute och busade lite..



Kolla blicken *asg*
Som vanligt fotade jag massa annat :)
Bild på min klätterros:)



och min pion:) den vita blommar!



Mina blommande pioner:)

Ska anmäla mig till en distans kurs i foto.. Ska bli jätte kul!!
Kommer bli sparkad ur klassen *s*
Gått ner i vikt senaste veckan.. Rekomenderar wii :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0