Blödande öra bortsprungna damer och en förvirrad Lillan i mål:)

Hela dagen har varit helt oväntad..
Först vaknar jag en timme innan jag börjar hur vanligt är det av mig efter 3½ timmes sömn?? Både duschade tankade moppen och var ute med Ice.. *känner mig på pannan* Lite feber har jag nog :)
Efter morgon arbetet var det avdelnings möte.
Efter lunchen såg vi att vi fått rök koftor *kors i taket* det nämde jag för 4 år sedan när natten fick koftor..
På väg någonstans nämner vår ssk att hon tror en av våra tanter är ute vilket är mindre bra.. Jag och Anita jagar runt huset, Där hittar vi Jonna Ponna i ett hörn jätte lessen.. Var helt säker på att det hänt något eller att någon dött..
Hon hade varit hos jobbets gamla läkare och skulle kolla öronen och hon har gjort henne jätte illa så det blöder ur örat..
Anita fortsätter runt huset och jag följer med henne in till vår andra ssk.. Hon bodde så länge hos mig så jag känner att höns vingarna finns kvar:)
Hela soppan är bara så dum.. och läkaren med:( Hon skulle inte få någon tid under dagen men dom skulle ringa upp vid 5.. Hallå?? Det rinner blod ur örat!
Ssk kollade i örat och jag med.. Såg ont ut!!
Dom ringde upp men var lika puckade då!!
*DJUP SUCK*

Vid 20 i 5 saknar 2:an en av sina boende och soppan blev värre.. Det ringer i vår telefon och tanten finns vid sitt gamla hus.. Jag och Anita åker dit och hämtar henne.. Irrat omkring ett tag!!
Hon kommer hem till oss igen...

Åkte hem...
Gjorde inte så mycket!!
Måste då visa i alla fall att Ice inte har tuggat sönder en av mina 30 års presenter från mina arbetskamrater:)



Måste erkänna att jag känner mig riktigt fånig på den bilden:) Tack ska ni ha *s* fast bakgrunden är fin!!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0