Nytt

Förvånad över tele väckningen idag men det var trevligt!! :)
Riktigt rolig dag i alla fall i klädväg.. Mina skor hade kommit på jobbet wii Inga 41 röda birkenstock utan MINA skor jag hade beställt:)



Dom på jobbet tyckte skorna var typiskt mig!! Hade velat ha lite nitar på dem åsså *s*
Fick även våra nya arbetskläder jippi vinrött och svart rock..
Vissa fick ju då babyrosa istället för cerise och turkost istället för gult.. Måste varit någon som var färgblind som satt där och valde..
Vissa färger var slut och de valde åt oss.. Tyckte de kunde ringt och frågat om vilka färger vi istället ville ha..

Idag kom även nattljusanoljan jag beställt för att smörja Frillan med *s* ganska typiskt.. Å andra sidan skadar det nog inte att äta dom själv!!

Ska på olarrys med tjejerna på onsdag äta och se fotbollsmatchen *Jippi* ska dricka lite åsså :)

Kramis

Kommentarer
Postat av: ulliz

snygga tofflor =) verkligen din stil... synd om Frillan, lider med dej. vet hur de känns att missta ett djur de e ju som en familjemeddlem :( puss puss

2008-06-17 @ 22:37:46
URL: http://tarzangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0