Midsommar

Började 8 i dag då jag hade kväll i går..
Efter frukosten traskade jag och Jesper ut och skulle plocka blommor vilket resulterade i att vi tiggde till oss lite av grannarna runt jobbet:)
Dom var jätte snälla *s*



Jesper på blommjakt :)
Inte alla som har äran att gå omkring med en sophink och be grannarna skänka blommor *s*



Dukningen inför midsommar buffen:)



Jesper och Saye :)



Jag Jesper och Saye klär midsommarstången..
Som blev så här snygg när den var klar..



Tada...



Personalen tar rast när de boende äter..



Saye som potatislangare:)



Så här normal blir man på bild om man lånar ut sin kamera *s*



Och som hämd *s*



Midsommarkillen:)



Tror någon har varit i mina blomlådor...

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0