Frillan är död!

Busade med Ice ute i dag med hans boll tänkte han skulle motionera lite.. efter att han sprungit upp och ner ett tag i trappen stannade han upp och hängde med benet jag fick en flach back sudden cancer av.. Lite panik han jag få innan han skuttade upp för trappen igen..
Vi lekte inte mer upp och ner med bollen..
Sista dagen för avmaskningen.. 4½ tablett i 3 dagar..



Fick ligga still med sin boll i stället!!

Tittade till grisarna i morse.. Frillan låg inne i sitt hus, inge konstigt med det..
När hon inte varit ute på hela dagen tittade jag in i hennes hus på em kände på mig att allt inte var som det skulle.
Tog upp en lea lös och flämtande Frillan.. Hon låg ungefär 1 timme i min famn..



Sista bilden på henne några minuter innan hon somnade..
17:36 tog hon sitt sista andetag.. Kändes lite jobbigt även om jag tyckte att det var skönt för henne..



Frillan fick begravas i sitt älskade hus!! Tror hon medvetet valde att lägga sig på höger sida då hon är blind på vänster..



kramis

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ledsen att Frillan är död men hon har det nog bättre där hon är nu. KRAM mamsen

2008-06-16 @ 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0