snööööööööö

Varför i hela friden ska det snöa nu?? Nu har jul och nyår varit så nu behövs iingen snö..
Tittade ut när jag vaknade och sa åhh vad fint ångrade mig bittert när jag insåg att det var bara att hoppa i vinterskorna och sopa bron ren *BLÖ*


image495

Uppstickaren ur snön är vår numera kalla mini Ice :) Han lär vara förfrysen vid det här laget..
Någon som därimot var lycklig över snön var denna kille :)

image496

Såg ut som han gjorde Anja Pärssons sälen när han hoppade ut i snön.. *Pjucko hund*
Han bara älskar snön..

Nu ska jag spela Travian

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena gumman.. gott nytt år på dej oxå =) ses imorgon kramiz

2008-01-03 @ 21:53:39
URL: http://tarzangirl.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

men se så härligt... precis till jag kommer också :s

2008-01-04 @ 00:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0