Snart samma gamla jag:)

Fortfarande ingen matlust, öm i magen, matt  och uttråkad:)
Tog i alla fall en promis med bus, har man nått val.. Kändes att kroppen inte riktigt var återhämtad:)

image530

Bus som kan själv :)

Vad har jag sen sysslat med i dag?? Kudden var mjuk och min kropp behövde återhämta sig!! Men jag mår mycket bättre efter min nära döden upplevelse *s* Men nån mat är jag inte sugen på.. Mest levt på vatten..
Fortfarande ont i magen.. Typ öm.. kan ju va att kroppen vill ha näring..

image533

Någon la sig tvärs över sängen i protest tror jag *s*

image531

Egobild med mitt hår:)
Har lovat Saye att de ska sitta kvar tills hon fått se det i alla fall *s*

Min  orchide har slagit ut :)

image532

så spännande mycke har jag att blogga om idag:)

Snart är Lillan på fötter igen:)

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0