seg dag

Oj i dag vaknade jag inte speciellt tidigt.. Jag är expert på att vända på dygn när jag är ledig *suck* Tur man har kväll i morgon:)
Vaknade av att bus satt å vaktade dörren husse hade lämnat honom själv hemma.. gud va sur han var *s*

image521

Vattnade blommorna och upptäckte denna :)

image522

Jag har lite svårt för orkidéer. Bryr mig för mycket om mina blommor så jag är mäkta stolt över dessa knoppar min har fått *jiha*
Försöker fortfarande vänja mig vid att vara långhårig lika lätt som att vänja sig med lösnaglar *s*
Här kommer en bild för Ulliz skull *s*

image523

Lagomt söt *asg*
Senare i kväll fick Peter nått tokryck och jagade runt med dammsugaren..

image524

Och bus försvarade mig och benet mot den *s*

image525

c u alla vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0