Piggare njä men mår bättre

Mår bättre nu på kvällskvisten..  Hoppas det håller i sig!!
Fortfarande är magen i uppror bubblar och har sig. Matt, trött och orkeslös..
Brukar inte gnälla när jag är sjuk men detta var INTE KUL!!
Men fy fabian vilken lång mardrömsdag detta varit.. Jag som blir så rastlös för så lite har traskat fram och tillbaka och bara tittat på klockan mellan jag tittat djupt ner i hinken :)

image526

Bild på bästa vännen *s* Min nya handväska:)

image528

Tur att man har någon som tycker synd om än medans man mår piss dåligt *s*
Han snodde sängen för mig *lillgrisen*

Han tyckte nog inte jag var allt för kul i dag låg vandrade runt och var allmänt rolig öhh..


image529

Promenaden med Ice blev inte lång.. Fint väder var det i alla fall..

Nä nu orkar jag inte blogga mer..

ses mina vänner


Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man gör profilbilden större? Hade behövt lite hjälp med det liksom :). bra blogg du har förresten.

2008-01-17 @ 21:20:35
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: ulliz

hej tjejen! förstår att du e uttråkad, men ja var så sliten igår men men... har fixat 2bilder från träningen igår. kram på dej

2008-01-18 @ 22:20:09
URL: http://tarzangirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0