På 5 minuter vart man långhårig :)

Inte gjort speciellt mycket i dag..
Spelat travian,plockat och pysslat här hemma..
Efter lång väntan har nu Peter äntligen klistrat dit min hårförlängning.. Blev nästan perfekt *s*
Får se hur länge det får sitta kvar *asg*

image515

Blev 3 rader såg konstigt ut annars då jag inte hade så långt innan:) peter sa det ser inte ut som linda i alla fall. Han har aldrig sett mig i långt hår..

image516

Första raden på plats ;)

image517

Då det blev hår över klistrade vi lite extra hår på de övriga i huset *s*

image519

Peter hälsar att han är en Bonde från jukasjärvi som söker fru *s*

image520

på återseende mina vänner;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj! Vilken förändring! :) Har nog aldrig sett dig i så långt hår. Fint det blev. Impad att det är Peter som hjälpt dig också. Han har dolda talanger och kanske borde fundera på ett karriärsbyte. kram kram

2008-01-13 @ 01:44:23
URL: http://vfredriksson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej gumman... Tycker du blev jätte fin med långhår, nu har jag uppdaterat min blogg för din skull fröken *S*.. kram på dej

2008-01-14 @ 19:44:22
URL: http://tarzangirl.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

HALLÅ, sådär vill jag också ha! ;) Snyggt blev det!

2008-01-16 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0