Morgonpigg ja:)

2 minuter över 4 i dag vaknade jag pigg som jag vet inte va och var fruktansvärt sugen på nudlar och frysta köttbullar.. Vaddå idag *s* Klockan är just nu 06:44 ja jag men vaknade i vilket fall då och insåg att min tomma mage borde få det den önskade *s* Så 10 minuter senare satt jag spelade travian och åt nudlar och frysta köttbullar :) Kan ju låta en aningens korkat.. men vem har sagt att man ska vara normal??
Hoppade i säng igen och kunde inte somna om..
6:00 klev jag upp och insåg att det inte blev många timmars sömn i natt..
Då var jag såå sugen på te jag som hatar te och bara dricker det när jag är sjuk.. Insåg att min kropp måste vara riktigt ur balans *s*
Dessutom grönt te och för att få smak på det hela rabarber och grädd te..

image541

Så nu har jag både druckit te och ätit nudlar och kalla köttbullar på morgonkvisten:)
Tog en cvitamin kur när jag i alla fall var igång *s*

image542

Så här road var min bus av att jag var uppe och tassade på morgonen.. Han är nog snäppet morgontröttare än vad jag är *s*

Fick kläder av Ulliz i går tanx :) just love spider linnet :) Inte hunnit prova allt men jag jobbade kväll så det får väl hinnas med i dag:)
Nä nu ska jag ut och springa en mil innan jobbet *ehh* inte direkt..
Bloggar mer när jag slutat för dagen..

*C you all again have a nice day *

21:10
Ett par timmar senare *ehm*
Åt som en häst i morse och var konstant hungrig var som om kroppen skulle äta igen det den inte hade missat..
Hade apt och samverkan efteråt just vid dom ögonblicken mådde jag mindre bra men blev bättre mot eftermiddagen.
Tog bort håret när jag kom hem  och tappade endel av mitt eget hår.. Har lite lim kvar på vissa ställen men min hårbotten är lite öm så jag vill inte bråka med den mer..
Känns som jag inte alls hade något hår innan men betydligt enklare att hålla ordning på:)

image543

*Borta*

Kände att jag skulle vara snäll med min kropp och lyssna på den när den sa att den böehövde vila.. Tänkte vila 45 minuter dom blev lite längre..
Men det var skönt med tanke på att jag var vaken så tidigt i morse..
Så någon morgon människa ska jag inte bli :)

hej svejs


Kommentarer
Postat av: ulliz

hej gumman! nu har jag läst din blogg *S* vet du en sak, eller jag tar de lite mer privat sen... nu e mitt halsband fint igen =) kram på dej

2008-01-24 @ 22:24:05
URL: http://tarzangirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0