Mår illa!!!

Var på fackutbilning i dag.. vid halv 2 tiden började jag må konstigt.. Kändes som om jag skulle svimma, började gå runt i magen på mig , gick ut sköljde ansiktet i kallt vatten, var likblek  mådde lite bättre men direkt jag kom in och satte mig ner gick det runt igen.. Tänkte jag skulle försöka hålla ut till rasten vid halv 3 men det var helt omöjligt.. Gick inte koncentrera sig på nått annat än att inte spy..
Vid 2 petade jag på chefen och sa att jag mår inge bra. Hon följde med mig ut och jag förklarade hur jag mådde hon gav mig en påse och sa nu vet du har att vänta..
Bussen hem var en ren mardröm.. Klart att när man inte mår bra så lyckas det bli rött på varenda rödljus och människor ska av på varenda hållplats och den bromsar och har sig så att det går runt änu mer i magen..
Dom 7 hållplatserna som 172 stannar vid har aldrig varit så många som idag. Där sitter man och vågar knappt svälja bara för att det känns som man ska pjuka.. Aldrig har människor i bussen stört mig som i dag..  paret snett bakom satt och hångla och sliska hela tiden hon brevid mig stank parfym, hon framför satt och hostade konstant, dom bakom satt och babblade om mat, och dom snett framför mig satt och pratade om stutfesten när man går ut gymnasiet.
Klart man ser hör och känner allt när man försöker koncentrera sig på att inte tänka på magen..
Varje hållplats tänkte jag nu hoppar jag av och går hem.. Men för varje hållplats jag klarade kände jag snart hemma..
Väl hemma kröp jag in i mjukisarna tog hinken och la mig.. Frös och svettades om vart annat.. Lyckades somna en stund drömde konstigt och vaknade genomsvettig..
Fortfarande ont i magen men inte pjukat..
Känns som om jag bara går och vänta på att det ska bryta ut.. Jag hoppas det bara är nått jag ätit..

Så roligt har jag det just nu!!

Ni får inga pussar och kramar av mig i dag *s*

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

det är otäckt att må illa... men kan som inte bara ta en tablett och sen må bättre. Krya på dig... *kram*

2008-01-16 @ 20:20:33
Postat av: Veronica

Ja, pussarna och kramarna får du spara tills du mår bättre. Krya på dig!! Skickar iaf en cyberkram :)

2008-01-16 @ 21:42:58
URL: http://vfredriksson.blogg.se
Postat av: ulliz

hej på dej gumman... tycker synd om dej, men hoppas vi ses imorgom de vill säga om du inte mår dåligt. Nu har jag bloggat igen för din skull *S*
kramiz

2008-01-16 @ 22:05:46
URL: http://tarzangirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0