Just me:)

Faktum är att jag inte mår vidare värst men jag ska ta mig till jobbet i morgon.. Helt slut i kroppen och med rysningar längst hela ryggen och det värker och sticker i vissa muskler vilka jag inte trodde fanns....
Har egentligen energi eller matlust direkt.. Kroppen skulle nog behöva en och annan näring för att orka återhämta sig..
Någon som erbjuder sig att sätta dropp eller sond på mig??
Inte nog med det så kom Peter hem redan vid 12 i dag jag tittade på klockan och trodde jag drömde.. frågade vad fan han gjorde hemma..
Så länge klarade han sig..
Lagomt kul att höra någon må mindre bra då man försöker återhämta sig själv *s*
Mest läst och legat under dagen.. Läser mitt liv i mina händer av Alison Lapper :)
Tog en tur med bus skönt med frisk luft:)
såg outsiders fanns ju viss anledning till det *s* heller hur kompis??
En som jag känner tyckte jag skulle skriva såhär då jag inte hade nått å blogga om :)

Det här dygnet bjöd inte på så många överraskningar. Hängde på MSN men det var ganska dött. Något pjucko kom in ett tag och yrade något om hårda nipples... ja det finns folk till allt."


*öhh*
Men han är rolig :) tur att nån jobbar natt *s*

Vad gör jag vaken nu?? Undrar jag med tur man har kväll i morgon :)
Kan inte sova...
Fast nu ska jag fanken sova :)

image540

Kramis

Kommentarer
Postat av: Veronica

Är du inte pigg och kry än... fy! är inte avis på dig!

2008-01-22 @ 18:15:17
URL: http://vfredriksson.blogg.se
Postat av: Boten Anton

En av nattens väktare hälsar på och sätter sej ner ett slag. Tankar tankar och Byter några av mina mot dina. Ler ett tag och går sedan vidare.

2008-01-23 @ 01:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0