Jag och jag

Ledig i dag *ler* vaknade kvar över 4 *ehh*
sov nån timme till på förmiddagen..
Vaknade och 1 millimeter snö hade landat på backen:)

image568

Borde nog sova middag:)
Strålande sol ute lite agility med bus.. Det är kul även om han försöker fuska hela tiden *s*

image569

Här gör jag minsann rätt även om jag inte fattar vad jag ska sitta här för :)

image571

Måste jag upp en gång till?

image572

*ehh* va var det inte så här man skulle göra.. Hoppa över *ser frågande ut* *s*

image574

Kan även om jag inte alltid gör rätt *s*

Bytte på grisarna och fåglarna :) Efter promenix me bus *s*

image575

Sizou i ren bur:) Inte lätt utan handfree men det var lättare att byta på djuren med nån i örat:) Tack!! Även om jag störde i lunchen..

image576

Varit stora djur bytar dagen här i dag *s*
återkommer kanske senare..

C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0