it´s me *s*

Måndag
I förrgår jobbade jag kväll.. Jag skulle få hämtning.. När klockan var 25 över 9 och jag hade ringt en massa gånger till Peter utan att han svarat sa Saye som stått och väntat med mig att jag kör dig hem. Vi tutar på honom om vi möter honom.. Sagt och gjort.. Saye han tuta på en bil innan hon frågade är det han.. Nej Saye den bilen är röd *asg*
Kommer hem bilen står på gården och Peter studsar upp ur soffan nyvaken *morr*
Tur att Saye var så snäll och väntade med mig och skjusade hem mig..  Eftersom bussen hade gått så hade jag inte varit hemma förrän vid kvart i 11. Då hade jag vart mer arg än jag var när Saye skjusade hem mig:)

Tisdag
Slutade 17 i går och Ice blev så glad över en promenix med mig.. Kan ju förstå det då han varit på kontoret hela dagen. *Han hälsar att det var dötråkigt*
Han var så snabb ner för vår jädra sten trapp och sista plattan i stentrappen var lös så fötterna vek sig.  Vrickade till båda fötterna men den vänstra klarade sig då den är starkare. Båda är lite melerade vid fotknölarna men bara den högra som gör ont..
Stentrappan och bus är en kombination som inte riktigt går i hop *s* 
Det som inte härdar dödar *s*

Åsså är vi framme vid dagen D.. Ja ni vad har hänt i dag?? Jobbade 7:30-16.. Fick skjus till jobbet.. Kändes som jag åkte rallytävling till jobbet. Så det var INTE svärfar som körde *s*
Han ju tom dricka kaffe innan jag började. Och det är inte vanligt :)
Nya tanten är så söt.. Hälsade på samordnaren när vi gick förbi.. Hon började prata med henne och säger jag är inte så social av mig sen pratade hon så mycket att hon nästan lät som hacke hackspett på julafton *s*
Fick skjus av Saye till huddinge när vi slutade:)
Möttes av denna filur när jag klev innan för dörren..

image560

Ju mer gossedjur i munnen ju nöjdare är han *s*

Så här såg han ut efter promenaden *s*

image561

Sluta nu!! Gå härifrån! Låt mig va!! *s*

*asg* snacka om att vara inne i travian.. En kompis hade skrivit - 24 -26 på sin msn.. var tvungen att fråga vad han menade.. Det var inte kordinatorn på travian i alla fall *s*

Åt middag från Max *ehh* nyttigt värre:) Men gott är det!!

image563

Bus ville åsså ha :)

image562

Nu ska jag fortsätta se på unga mödrar..

kanske bloggar mer senare..

C u all





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0