Hundblogg

Jaha så vaknade man 08:38 igen.. Tror jag har en inbyggd väckarklocka i hövve numera..
Orkade inte blogga mer i går då jag mest sov på em.. *ehh* ja ja man får väl  va trött åsså *s*
Börjar 14 i dag:) Kommer somna kvart över 9 hoppas på att få åka hem *smile*
Klev upp å duscha och bara log:)
Maby för att jag var vaken tidigt vet inte *s*
Hunnit spelat travian med och ska snart ut med bus..
Och bus och Ice är samma hund för er som inte hajjat det *s*
Bus heter Ice Sudden Chivas vart fick han namnet i från?? Chivas kallades han när han var så här stor.. Kolla bilden nedan:)

image558

3:dje gången gillt kom han till oss.. Tur det lilla bus *s*
Sudden fick han från denna herre:)

image559

ROSENKNOPP

Lilla lutande rosenknopp
Vill du i dag ej vakna?
Vet du att solen har gått opp
och alla de andra blommor dig sakna
Solen brände för hett i går
inatt föll regnet i strömmar
Aldrig mer solen förmår att väcka dig ur dina drömmar!!

och Ice vart fick han det i från? Ramlade en sopkvast på han när vi hälsade på honom första gången.. Ice fortsatte snarka *s*
Alla andra syskon Tess Chicca Texas Piper Stella och Tindra hoppade rakt upp..
Bus bevisar att ont krut förgås ej *asg*

Bloggar kanske med när jag kommer hem om jag inte somnar *s*

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0