Gott Nytt År

Kanske ska börja med och säga GOTT NYTT ÅR till alla :)

image487

Jobbade till 15:30.. Peter hämtade mig hann hem och fixa mig i ordning innan vi åkte till Sussi och Pelle..
Jag frågade vad vi skulle äta och han sa dopp i grytan.. Jag svarade det tror jag INTE jag tycker om.. Såg framför mig vet inte vad simmande bitar av kött och bröd i en salig röra framför mig..
Så sa han Fondue.. Jag fattade ingenting..
Han förklarade och jag sa jaha och dumförklarade mig för att jag aldrig ätit det.. Hört talas om det har jag men aldrig ätit det..
När vi kom fram var Sandras pojkvän där och han hade aldrig ätit det.. Kändes bättre att fler än jag var helt borta på området:)

image491

Fråga mig inte vad jag gör:) Intala mig dom nyårslöftena som jag redan har brutit *s*

Fonduen vi åt var kött grönsaker och en massa annat i kokhet buljong.. Super gott var det i alla fall och potatisgratängen var betydligt godare än den vi fick på jobbet ..
Viktor fick en present inslagen massa kritor pennor av alla de slag med en jätte ubåt som man byggde i hop och målade på .. Eftersom den var inslagen sprang han direkt med den under granen.. När han väl öppnat den roade han sig resten av kvällen tills han stupade i säng :)

image488

Fast den roade nog oss allihopa :) Tror inte det fanns nån som inte kladdat på den:)


image489

Duktig 3 åring.. Fick förklaringen varför han är så duktig på att läsa bokstäver.. 5 myror är fler än 4 elefanter :)
Sen vart det lite smällare innan Viktor skulle hoppa i säng:)
Vi vuxna *s* roade oss med Wii..

image490

Peter

image492

Lukas:) Tur någon fortfarande är lättroad:)

Sen fanns det ju 2 tonåringar  på 15 och 16 som valde att hellre umgås med varandra än med oss *s* Inte lätt :)
Sen small det för kung och fosterland vid 12 slaget är glad att vi valde att ta in Ice i huset.. Inte för att han någonsin brytt sig om smällare men hade han suttit kvar hade han hatat nyår och smällare för all framtid.. Grannarna hade köpt nått 3500 kroners paket som small åt alla håll och kanter jag och Sussie fick hoppa undan för att inte bli träffade. Och dom hade placerat den brevid våran bil.. *smarthuvuden*
Bus var ganska stressad över att det var så många att hålla redan på i huset.. Var andra gången han var där och det luktade mat överallt..
Han fick stanna inne resten av kvällen med oss.. Gick nån ut och rökte satt nån kvar och klappade honom bara för att han inte skulle behöva vara stressad..
Det var en rolig kväll men jag var rätt trött på slutet.. Nu ska jag i säng..
Börjar 13 i morgon..

Kramis på er


Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

Vad mysigt ni verkar haft! Den där ubåten såg väldigt intressant ut... även för mig ;) kram

2008-01-02 @ 04:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0