Frillan har flyttat tillbaka

I går fick Frillan flytta in hos sina kompisar igen eftersom mamma och mosters dunderkur med nån olja i kapsel som människor äter.. Men henne har jag smörjt såren på henne med den..
Än så länge funkar det även om de är på henne lite då och då och ger henne tjuvnyp.. Hon har ju varit borta ett tag från dem och jag har inte vågat haft dem tillsammans då jag inte vetat vad hon haft..

image511

Alltid sams när maten kommer till buren:)
Våran nya diskmaskin har kommit *JIPPI* eller kommit och kommit Peter har varit och hämtat den efter jobbet..  Grymt skönt..
Och sen kom Impectas frökatalog i brevlådan i dag kan det bli bättre??
Då vet man att det går mot våren och sommaren *s* ska bara slänga ut adventstakarna :)

Nu ska jag se på animal planet..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0