En blogg tillängnad Ulliz *smile*

Då någon sa i telefonen att jag bara skrev hur sjuk jag är får jag väl skriva nått roligare då:)
*Ehhh* tänker*
Ja vad för spännande kan hända en dag som denna??
Typ ingenting *s*

Fick en tova i mitt löshår och fick göra en akut klippning av mig själv *smile* och en ny påklistring för att få det att se okej ut.. *isch* så jag slet i hövve..
Ingen frisör i världen med mirakelkurer hade lyckats redan ut den toffsen..
Min frisör lär inte va lycklig nästa gång jag hälsar på :) Kanske får raka skallen innan dess *s*
Brist på bilder så lägger jag ut min tova till högstbjudande *s*

image534

För övrigt har jag pratat med Ulliz tur det för jag börjar undrar hur man beter sig socialt numera :)
Börjar känna mig lagomt instängd och galen *s*

Tvingat mig själv att äta köttbullar och mos.. Tog en berocca och c vitamin bara för vitaminernas skull på samma gång :) Just ja skulle inte berätta om hur jag mådde *s*

Satt och kollade gamla bilder idag ja man gör det inte roligare än vad man har *s*
Hittade denna ;)

image536

Busens första bad förutom badkaret då men jag antar att Peter skulle protestera om jag la ut den *s*

image537

Ice 9 månader. Sommaren 2003 i vår pool :)

image538

undrar vem som tror han är mittpunkten *s* åsså Hösten 2003. Då var dom inte stora nån av de 3 *s*

image539

Den här gillar jag :)
Ibland är det kul med gamla bilder *s*

På återseende
Kramiz




Kommentarer
Postat av: ulliz

tack för att jag får ett inlägg kallad efter mej*S* snygg tova tjejen *ler* kramiz

2008-01-20 @ 23:14:11
URL: http://tarzangirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0