Blogg fredag

I går var det första dagen jag INTE mådde dåligt på hela dagen.. Fruktansvärt skönt var det..
Vaknade halv 6 så jag han både äta frukost och spela Travian innan jobbet :)

Var hos Fredrik i går och han hittade lite olika ömma punkter som jag inte visste att jag hade..
Kändes i alla fall bättre efter :)
När jag kom hem fick jag värsta städ rycket och flög runt här hemma.. Plockade dammsugade vek tvätt och bytte gardiner.. *ehh* insåg att jag glömt en julgardin kvar *skäms* asg*
Sen tog den energin slut:)
Somnade en stund på sängen innan jag var på g igen :)
Loggade in på msn och pratade med Osiris *tänker på dig lilla gumman* Men allt kommer lösa sig vännen.
Hoppade i säng i morse fastnade med en kompis på msn ;)
Vaknade halv 12 lycklig utvilad *ehh* nja gäspandes kanske var bättre ord för hur jag kände mig.. Ja ja sen jag var sjuk har jag ialla fall lärt mig att det är lika bra att kliva upp när man vaknar första gången. Inget ont som inte har nått gott i sig..
Peter hade skrivit en lapp och ville jag skulle ta någon bild på lillstugan om jag var vaken medans det var ljust.. *hallå där*
Har han missat mina morgontider de 2 sista dagarna???

image544

Ja jag var vaken medans det var ljust och ja jag har tagit bilder :)
Som Veronica sa i går den lillstugan har räddat många i nöd *s* Vilken hjälte den är ;)
Har å andra sidan räddat mig med *s*

Tog en promenix med bus i det sköna snö regn blask vädret. Fast det var skönt att komma ut i alla fall. Insåg att jag vart rätt inne i mig själv när jag mått mindre bra så jag har missat att det rivit skumma huset här i kvarteret och håller på bygga för fullt där *s*
Som någon sa om vädret till mig idag :)

*Det är väl Gud som tömmer badbaljan eller nåt *


 image545

Tog kort på kvarterets snyggaste soptunnor *s* ehh* jaha var det våra??

Mitt lilla monster Sizou har kommit på nått nytt som kan roa henne i timmar. hon vänder matskålen och tar en pinne i munnen och bankar på den.. Hon tycker nog hon spelar bra trummor men matte tycker det blir lite irriterande i längden *s*

image546

Sizou :)

Har inte rökt på 10 dagar nu :) *klappar mig själv på huvudet* inte röksugen heller för den delen :)

Provade några av kläderna jag fick av Ulliz .. gillade denna:)

image547

Tack ulliz :)

Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta *s* nä nu ska jag kila vidare. Solen har tittat fram och jag funderar på promenix nr 2 bara för att få i mig lite d vitaminer genom solen :)
Bloggar mera senare..

Kramis

23:38
Ja vad har jag gjort sen jag bloggat senast idag??
Duschade efter jag vart på posten:) Drog sedan upp madrassen och la mig med täcke och kudde där.. Såg kanske halva lets dance *s*
Vaknade vid utröstningen:)
Bus hade hittat nått lock som han roade sig med då vi inte hade några NYA ben hemma..

image548

Jag är  inte uttråkad ja inte:) Börjar fundera på om det är hans döda tand som kliar.. *hmm*

Nä ni nu orkar jag inte blogga mer för idag..
Måste spela lite mer travian..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Boten Anton

Funderar på om Sizou har varit medicinkvinna i sitt tidigare liv och försöker återupptäcka dessa fördålda konster. Alternativt har de kanske bildat ett rockband "The rocking pip-pips". På matskål har vi Sizou, på halmstrå ... eh ja. ;)
Gillade soptunnorna också. Varför ska de flesta vara enfärgat gröna? Finns det motivlackade soptunnor? Möjligheterna borde kunna vara enorma.

Skönt att du börjar må bättre - Nu kan du snart ta världen med storm igen även om just den här dagen mer får en annan att ta sej vatten över huvudet. Som att gå in i en biltvätt. Wax on - Wax off!

2008-01-25 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0