Allt och Inget

10 januari

ÅHHHHHHH vad segt det var att kliva upp ur sängen i dag är bara så trött hela tiden nu man åker till jobbet i mörker man kommer hem i mörker..
Fast i morgon jobbar jag 8-12 ruskigt skönt:)

Chefen är sjuk och vår samordnare är sjuk hon ringde och tyckte synd om sig själv!! Om jag ska tycka synd om alla vem tycker då synd om mig?? :)

Frillan har flyttat tillbaka till egen bur efter pratstund med min alltiallo rådgivare i går.. Hon är mycket lugnare när de inte är på henne hela tiden.. Hon får bo resen av livet i en egen bur.. Får träffa dem varje dag i alla fall.. Så ensam är hon inte!!

Grattis Karro gumman blir tonåring i dag *s* 30 jag är snart där jag med:)

11 januari
Dagen i dag var JÄÄÄÄTTE lång på jobbet *s* 4 timmar fast jag hjälpte Jonna med miljökörkortet och då hade klockan hunnit bli 1.. Åt innan jag Jonna Jocke och Osiris gick till huddinge centrum..
Jag och Osiris åkte samma buss hem.. Kul att hon är tillbaka på dag även om hon hellre jobbar natt:) Jag har saknat henne..
När jag kom hem bytte jag i 15 liters akvariumet.. Min albinogroda är spårlöst borta :( så nu kollar jag i backen när jag går här hemma vill INTE trampa på en torkad groda..
Plockade  och pysslade lite innan jag spelade lite Travian..
Somnade i soffan med Frillan i går sov två timmar och hon låg nerbäddad.. Vaknade av att hon rörde sig.. Hon är rumsren så hon hade blivit kissnödig..

image512

Här sover vi:) Bara Frillan som syns dock:)

scrapade lite om min hemby Nyland:)

image513

I bland saknar man norrland:)
Såg på årets lets dance trupp under tiden..

Extrabild på bus..

image514

Bus letar godis i husses täcke:)
Nu ska jag gå och duscha:)

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0