Barnkalas

Vaknade tidigt.. Ut med Ice, gav honom pencillin och morfin vilket inte är helt lätt just nu.. Han har ont i munnen efter slangarna och operationen..
Kissar blod vilket han kommer göra i ungefär 2 veckor enligt vetrinären..
Gör allt jag kan för att få honom att dricka extra..
Äter inte så vidare bra direkt.. Mutar honom med allt.. Inte ens tårta efter barn kalaset föll honom i smaken..



Varnar känsliga tittare;) Peter tyckte inte jag skulle lägga denna bild på bloggen men jag lägger så mammsen kan vara delaktig!  Ice operations ärr från fel håll i och för sig!! men det är snyggt och fint och han bryr sig fortfarande inte om det så mycket.. Så han slipper bära tratt under uppsyn! Han tycker man är otroligt fånig som kollar hur, var, när morgon urinen ser ut..
Ligger mest vid dörren drar antagligen kallt!!
Nu på em vart han mer vaken och livlig, fick ett ben men bara mest burit runt det..



Efter att en av sökande till lillis vart på besök och Peter köpt viktors present bar det av på barnkalas:)
Tratten åkte på då han skulle sitta ensam i bilen..
Han tycker jag fjollar på lite för mycket med honom!!



Födelsedagsbarnen :) Sandra och Viktor.. Och tårtan..
Kvälls kvisten 2 till som kollade på lillis.



Min första chili hade mognat klart. Vilket jag testade i kycklingen. vet inte om jag tyckte det vart nå hot..
Kanske lite fick i alla fall små plantorna av Tina i början av sommaren.. Detta var nog pirri pirri..

allt för nu..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan! det är just nu tävling i min blogg som ett skitsnygga halsband som är sponsrat från www.finasmycken.nu, allt står på bloggen!

kom in och tävla.



tack på förhand, kram emelie

2008-08-25 @ 11:35:15
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0