Ice ska opereras

Kunde kompa i dag och följa med bus till vettis. Han ska fortsätta med pencellinet fram till på fredag då han ska opereras för gallsten.
Ice tyckte inte alls det var någe roligt där han blev dragen i bakbenen så han skulle ligga rätt då morrade han, satte munkorg på honom rakade magen och gjorde ultraljud. Dessutom var hon dansk så han fattade inte vad hon sa..
Lagomt spak hund nu i kväll..
Stackars liten!!!



När jag kom hem i dag i väntan på Peter och Ice skulle komma hem så gick jag in på kontoret för att fylla på vattnet på grisarna höll på att få hjärtfel när Nemo landade på mitt huvud.. Någon matade dem i går och glömde buren öppen.. Så dom har flaxat runt här hemma sen i natt:)
Ja ja var ett tag sedan dom var ute och dom ville väl lufta vingarna.. Dom håller sig i alla fall på kontoret.. Efter vettis flög dom snällt in *phu* När dom är nymatade kan det i bland ta flera dagar innan dom flyger in i buren igen.. Eller så går dom in i omgångar och äter :)



Nu är dom inne i buren igen och ligger och sover:)

Allt för nu..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe ja jo d va riktigt litet måste jag säga..lite småmysigt när man bara e där ett par dagar men att bo där..hrrrmm..nej :P

kram!

2008-08-22 @ 19:47:18
URL: http://flawsandall2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0