os och frakturer

Jobbat 6 dagar sen semestern.. Helgen har varit benbrott och handledsfraktur..
Gått bra att jobbat i helgen..

Tog lite kort i lördags då det var sol:)



Mina tomater som vägrar bli röda.. plockat in en del på mogningsfras:)



Kvälls solen i lördags..



Mina plommon..



Tittade på plantan och i augusti hade plantan tittat ut.. En pytti gurka..

I dag har jag inte gjort mycket..
telefonväckning :) sen checkade jag av travian byarna, ut med Ice, disk osv...
Lite bilder från dagen..



Åhh denna hittade jag på promisen med Ice antagligen har någon tappat den efter pride festivalen:)



Detta har jag då underhållit mig på kvällarna den senaste veckan *ler* BUFFY...







Dom 3 sista bilderna var på vår promis och efter:)
Fisen mår bättre men är inte bra..

Och hur går det i Os?? *HOST* Sanna föll på första häcken i semi, Musse blev 10 och Thörnblad rev ut sig.. Hmm å Veronica kan man inte skicka för att? har haft en skada, vilken idrottsman eller kvinna har inte det?? Gisses!!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0