Uppdatering

Jaha vad ska jag säga om dagen??
Stoppad av farbro blå i morse när jag skulle till jobbet  *GULP* han tänka många tankar innan dom släppte mig.. Dom stoppade alla. När jag stannat sa dom du körde 30 och moppe du kan åka..  *phu*
Gick hem tidigare pga att bus skulle bli ensam så länge..
i morgon vabbar jag för hund *ehh* vilket menas att jag har semester med hund:)
Tycker allvarligt att Vad borde införas, då menar jag vård av djur.. Barn och djur är i samma sitts..
Ice mår rätt bra, rör inte såret tror att han kommit åt det i början och blivit avskräckt..
Det läker och är rent och fint..



En bild på bus då han kommit hem från slåboda:) Just ja såret om man nu kan kalla det sår :) på näsan är nästan helt borta..



Titta vem som börjat blomma :) Bättre sent än aldrig! Denna fick jag av Renate för 4 år sedan och den har överlevt i mitt garage i alla år:)
Lika lycklig varje sommar då den börjar bli grön efter att jag börjat vattna den..



När jag hade lillstuge visning så kom Peters mamma med denna.. Födelsedax blomma och en lapp i som det stod middag och musikal på.. herre gud ska dom tvinga mig på musikal nu åsså.. Är i oktober..
2 stycken har vart och tittat nu i kväll, den ena går jätte jätte bort även om hon hade en super söt hund valp med som jag vart helt tok kär i :)
Står mellan 2 stycken just nu.. Den ena som var helt borträknad och inte alls skulle vara med från början och den andra som försvann ett par dagar och pluttade upp i dag..
Somnade kvällen och sov.. vaknade vid 12 och ska snart i säng igen..

By the way fick ett tips av Eva på jobbet om hur man skulle få tomater att mogna.. Lägga ett rött siden snöre runt klasen.. *EHH* kan återkomma när dom eller om dom blitt röda ;)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0