uppdatering

Gick och lade mig tidigt i går klappar mig själv på huvudet vad hjälper det när man är van att sova jätte lite timmar? Vaknade 3 7 8 9 sen gav jag upp tror jag har lite börja jobba ångest..
Var i alla fall soligt ute ETT TAG..
Beställt lite böcker, beställt lite dvd från ginza, bytt i sängen och försökt ge mig på tvätt berget.. är bara så trist att vika inne och att vika det ute i regn är nog ingen höjdare..



Nyckelpigan jag terrade med kameran..



Köpit nya mp3 hörlurar till mp3:n  jag fick av mamma.. Visst är dom söta? Ulliz kommer bli jätte avis då den är lila:) kanske borde köpt en till henne åsså;) kostade bara 10 kr:)



Ice Var tillbaka hos vetrinären i går, då han var något bättre tyckte de vi skulle avakta.. Han halvsitter fortfarande när han kissar och han mår inte jätte bra.. Får se i morgon.. försöker med alla medel få honom att dricka extra..
I går innan vettisen skulle det tas urinprov testa stoppa en burk under en hund som ska kissa så får ni se hur den reagerar *suck*
Nästa försök tips av vettisen en soppslev *ehh* tur man har flera men det funkade..
med burk kommer man för nära å då funkar det inte.. Soppsleven kan man fiska lite..

puss å kram vi syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0