bara en snutt från ja

Då någon inte längre ville umgås med mig i telefonen så lovade jag att gå och blogga.. *onda ögat*
Badsvampar akvarium vatten och svettiga strumpor har man inget att förtälja så skapar man ett ämne:)
Vaknade av ringklocka och knackningar på dörren jätte tidigt i morse.. Helt yr i natta mössan traskade jag upp och inser att någon i huset glömt bort att säga att vi ska ha besiktning på huset efter sprängningen *Gäsp*
sparkar bort lite grejer från hallen och säger kliv in..
Va glömt att städa vad menar ni?? *s*
Peter åkte och spelade golf och jag gjorde typ ingenting!!
Lite bilder från ute..



Lite busandes med bus:)
Hade lite tråkigt så jag tog lite bilder..







En av mina chilisar:) pirri pirri tror jag att denna är:)



Plommonträdet jag fick 2003 på min födelsedag har i år massor av plommon:) *stolt ägarinna* Mitt plommon träd har vuxit upp ..

puss och kram på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0