Uppe med tuppen


La mig sent och klev upp tidigt för pyret gnällde.. var ute och kissade med honom.. Kissar fortfarande rostbrunt..
Sova?? jo kanske jag borde en stund till men jag och pyret längtade efter pinnbrö.. Gjorde pinnbrö i panna..
Ice har fått mer aptit i alla fall tigger men äter inte allt som ges..





*VARNING KÄNSLIGA TITTARE* Lägger ut en bild på pyrets operations mage från rätt håll.. Så mamma får se.. Han verkar piggare då han i alla fall ligger på rygg:)
Tror han är röd pga att håret börjar växa ut och irriterar..



Hittade honom i soffan så här *ler*
Vilket jag trodde han skulle hata efter undersökningen.. i och för sig hade han fått sina mediciner här..


Blev upp kickad vid 7 i morse då NÅGON mumlar börjar inte du 7.. hallå jag har semester i dag..
Efter 1½ timmes sömn uppe igen..
Peppar peppar jag åt frukost och läste tidningen.. Jag tidigt på morgonen..


Efter att ha talat i telefonen ett tag så somnade jag om en liten stund.. Upp igen och ut med bus..
Varmt och skönt ute:)



Den gröna baggen på blomman lärde jag mig namnet på häromdagen. var en tant som hade en på sin axel:) Bärfis var det rätt? Jo jag tror dom hette så:)


Kollade posten och blev riktigt förbannad när jag såg vetrinär räkningen, vi får ju tillbaka på försäkringen men hallå dom tar då verkligen betalt för varje pryl.
1 st op site poststop kompress 36 kronor,
vård 1058,18 kronor
smärtlindring 323,58 kronor
återbesök undersökning 360 kronor
Röngen allmänt 100% rabatt avdragen
klinisk kemi mm 214,40 kronor kronor
undersökning urinsten 566,50 kronor
operation 6979,11 kronor
adm svgift vid direkt inlämning 120 kronor
1 st recept 88 kronor

sjukt va?
Dom tar betalt för receptet och för plåstret.. *skakar på huvudet*



Bild till mormor :)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0