Lillan Vs ikea

Jag hatar att var på ikea men i går fick jag nån slags jag vill dit ..
Ångrade mig i dörren...
Köpte i alla fall med mig lite pytlar hem..



Nya soff kuddar som inte alls matchar de gamla men det är charmen med det hela:) satte färg på hela rummet:)



Vägg bonader som går att flytta..



lite ljushållare och hallon ljus:)



Dvd hållare och en ny tv bänk men denna från öb.. Sen köpte jag lite annat..
Vid 2 snåret blev bus riktigt risigt vägrade bajja och satte sig när han sulle kissa. Det jag reagerade mest på var att han låg på golvet och Peter skrek han läker. Och jag svarade vad luktar det? Inte vet jag.. Jag luktade på det luktade
urin.. Ringde Bagarmossen de enda som har öppet mitt i natten för djur..  Vi åkte dit då han inte bajjat under de senaste promisarna och sätter sig och försöker kissa..



När vi kom dit så klämde hon och kände på fisens mage.. Tjöt till lite..Inte stående urin men sen gick han en sväng och kissade på golvet skämdes, färgen var grön gul.. Jag sa att jag är uska kan torka det hon var mest nöjd över att han pinkat..
Hon sa betala inte för läkare i kväll utan sök vetrinär i morgon för han har antagligen en kraftig uvi och kan ha problem med prostatan..
Hon gav oss undersökningen gratis TACK!!

PHUUU bus är inte döende :)

kramis

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

svar: joo jag har hört och läst att det sliter jätte mycket på håret, men det känns så mycket lättare än att hålla på med flätor osv.

Jag kanske ska testa microringar eller nått istället? :)

2008-08-09 @ 16:05:39
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0