Ice ska på ultraljud i morgon

I morgon ska fisen ta ultraljud, han verkar inte ett dugg sugen på det mer hoppats på en lugn dag:) Ska se om jag kan kompa i morgon och följa med..



Så här road var han när jag berättade det:)
*Gäsp*

Phia kom förbi med mina partylite ljus på jobbet i dag.. Så nu luktar det ho host host här som någon sa sist jag köpt ljus:)
Köpte jordgubb och rabarber och svartvinbär och "tuttar" som smälts typ som doft krus i havsbris:)



Luktar rabarb och jordgubb i hela huset:) Ljuset brinner i grodan jag fick av Phia när jag fyllde år:)

Peter köpte nytt batteri och bytte i går i dag gick den klockrent:) yesss

Nä nu ska jag dra mig!!

Kram

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

haha jo jag vet att det tar ganska lång tid innan dom där små krypen finns där, men det behövdes rensas. överfullt.



jaså? lät inte nå vidare.

städa toaletter är nog inget framtidsjobb för mig iallafall :D

2008-08-20 @ 22:58:09
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0