Fisen har opererats

Lämnade fisen vid 8 snåret skulle opereras vid 9 tiden.. Han saknas här hemma vet inte hur många gånger jag inte funderat vart han vart.. vana:)
Dom ringde på em och sa att allt gått bra och att han var på gång att vakna upp och att det var i grevens tid för en av stenarna hade vandrat ner och det var total stopp.. Vi hämtar hem honom i morgon vid 11 snåret..
*usch* sov dåligt i natt.. somnade på em och sov nån timme. Ringde mamma och berättade.
Nu i kväll har jag mest gjort igenting fotade lite ute, beställt bilder så jag kan scrappa..
Lite bilder från i kväll..





Kallade dem rakborstar när jag var yngre:)



Nä nu ska jag titta på en film:)
puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0