1:a jobb dagen

Började 14 till 21 så det var ju helt okej med arbetstimmarna.. I morgon jobbar jag 8-17 och på onsdag 7-17.. sen har jag helgen å så var man tillbaka på jobbet igen..
Snacka om att det blev pang boom på.. Hamnade mitt i magsjuka och massa annat mys.. Flera nya..
Jobbigaste blir att vända tillbaka dygnet..

Ice har varit hos vettis i dag uvi hade han inget snack om saken fick pencillin i 10 dagar gånger 2.. Inga större problem att få i honom tabletterna då han bantar så det är bara rulla in tabletten i en ostbit så gulp:) .. Tur det!! Den 20.onde ska han tillbaka och kolla ultraljud.. Ev stenar.. Stod på lappen helst kissnödig.. Hur fanken tar man Ice mellan huset och bilen utan att pinka *ehh*



Fisens medecin...

Sålt Pärlan i dag :( Alltså min gamla moppe.. Den startade inte när han skulle testa lät som jag vet inte vad..  Startade efter ett tag.. Men han tyckte den var fin och köpte den till sin dotter..

Nä nu ska jag in i duschen och sen sova på örat eller försöka..

KRAM



Kommentarer
Postat av: josefinplesner

Haha nejnej inte på tv eller så. Utan vi i klassen hade småstjärnorna för föräldrar osv.

2008-08-14 @ 12:24:17
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0