Trött höst

Jobbade till 16 inget konstigt eller speciell jobbig dag.. Men  efter ½ timmes massage av massören och ½ timmes träning med rygg av personliga tränaren osv kände jag mig rätt matt. Men tack för att de finns. Min rygg är 90% bättre än vad den var.. Nu ska jag träna att andas  rätt  typ 10 minuter om dagen i 2 veckors tid. Hoppas det hjälper..
Hoppar över det i dag då jag tycker det räcker med deras behandling!!
I dag var dessutom första gången på sju månader jag jobbade utan rygg korsett snacka om att jag kände mig naken.. Kändes som om jag glömt att ta på mig byxorna eller nått..
Kom hem ingen hemma både hund och gubbe jobbade..
Höst städade lite i trädgården.. Tog in mina tre Fuchsior då det var riktigt kallt på morgonen .. Vill ju inte ta död på min äldsta som hängt med i 5 år.  Lite synd då de fortfarande blommar:(  Endel fick skrapa rutorna i morse  tur moppen står i garaget..

Kan nog inte köra så länge till!!

image212

Under tiden jag plockade så smått ute fick jag syn på detta träd såg ut som det brann i höstens nyanser...
Tyvärr är bilden sämre än vad ögat såg:)

image213

Ice jag och Peter på promis tänkte ta massa roliga bilder men helt plötsligt la kameran av och ville att jag skulle ladda batteriet. Så det blev inte så mycket fotande i kväll..

image214

Men den här hann jag med tyvärr gör färgen sig inte rättvis!! 2 av mina kvartersgrannar har målat sina hus piss gula som Peter säger.
Det är verkligen en hemsk färg. Får ta en rättvis bild i morgon så får ni säga vad ni tycker!! Jag tycker verkligen inte om färgen!!
Kramsis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0