Triss i kväll

Jobbade kväll i dag i stället för Alice som var sjuk. Ruskigt skönt att sova i morse.
Så nu blir det fre lö och sön kväll. Gör mig inte så mycket då jag är morgontrött som bara den..
Inte sett Peter så mycket i helgen bara.. Han tycker mest jag sover när jag har varit hemma:)
Irriterade mig över 4 saker när jag körde hem med moppen.
1. Vad jag vet har alla bilar BLINKERS eller hur? BLINKA då så jag vet vart ni ska
2. Bara för man är moppedist ser man inte sämre än bilförare halvljus vid möte tack!!
3. Om man möter en bil i en avsmalnad väg så tar bilister förgivet att bilen går först. Står det i körskoleboken??
4. Helljuset på moppen var trasigt :(
5. Det var svinkallt trotts täckbyxor täckjacka vantar och vinterskor
Kom hem och myste lite med grisarna innan jag fastnade i tv4 film the wedding date inte ofta det går en film på tv som man inte sett:)

image260

Som vanligt på min blogg måste mina älsklingar vara med vare sig de vill eller inte:)

image261

Pusskalas :) Eller tänker han vad har du i munnen det luktar godis *s*

och som avslut en bild på bus..

image262

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh vad söta marsvinen är :O) Jag som haft marsvin som barn kan TOKsakna dom där söta lätena som dom gör när dom är nöjda, du vet dom där små gnällen.. Åhh...
Tackar, jag är inte heller någon direkt stövelfantast, men mina nya ÄLSKAR jag, dom är såå sköna.Ha en underbar helg.
KRAM!

2007-10-14 @ 07:01:04
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0