Söndag

Mötte Jonna Ponna när hon slutade i går var ju tvungen kolla om hon gillade lådan jag gjort åt henne. Hon sa i alla fall att hon tyckte den var fin:)
Vet att hon inte vill vara med på bild men jag lägger in en på henne i alla fall ;)

image236


Sov ganska länge i dag.. När jag väl kommit upp så får jag veta att Peter köpt rn ny bil en Volvo V70 t5 metalicblå årsmodell 01. Tycker inte vi gör annat än att byta bil i detta hus!!
Vi hittade ju vår gamla silvergrå Volvo som Peter hade som tjänsterbil när han jobbade på Fudge ute på försäljning. Hade gärnat velat ha den men den var lite för dyr!!

image237

Bilköpare i farten :)

image238

Senare kom någon i huset på att benen var slut och då måste man bara åka och handla nya!! Å andra sidan insåg någon att han precis tog sista ciggen så där hade bus tur:)
Jag spelade lite wii spel under tiden..

image239

Lagomt snygg *s* spelar Tennis här!!

Vädret sprack upp nu på eftermiddagen och det är riktigt skönt ute.. Tog en bild på vårt hus om det är någon som är nyfiken på att se det:)

image240

Gillar det bättre med grå knutar än med de förra som var vita.. Här är det tagit från baksidan!!

Efter en på mulnad promenad med bus som resulterade i inga bilder.. Gav jag gubben lite massage då han fått så jädra ont i höger sida. Kan påpeka att det får han inte så ofta och vad gör han?? Somnar när jag knappt börjat *asg*
Ja ja det var tanken som räknades:)

image241

Ice var mest frustrerad över att vi inte brydde oss mest om honom så han började bråka med Peters fötter :)

image242

Gjorde lite randig tvålar efter det!! Med apelsin citron och fresch doft.. Jo jag vet har blivit tvålgalen *s*

image243

Avslutar med en kvällsbild innan jag ska väcka Peter han ska i väg och sola:)

image245

Då min rygg senare på kvällen inte alls ville vara bra och den värkte så in i bomben så tog jag en nattis promis med Ice.. Brukar kännas bättre då!!

image246

Vilket den också gjorde men oj vad många tankar man hinner tänka på en promenad!! Lär inte ta på mig mina adidas skor med dubbla stumpor igen *s*
Aj  mina stackars fötter:)
Grymt skönt ute i kväll i alla fall:)

kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket gulligt hus ni har, hur stort är det? Det ser inte så stort ut på bilden men å andra sidan är ju inte du den största heller *ler*
Kramen!

2007-10-08 @ 06:01:27
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se
Postat av: k

heeej hur hitta du mig då snygging? ;)

2007-10-08 @ 07:26:18
URL: http://krillanthegreatest.blogg.se
Postat av: olivia

haha tog du bild på honom när han sov, inte shyst ;)..
men om man somnar innan massage får man skylla sig själv :)
tack för kommentaren :)

2007-10-08 @ 09:59:31
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0