Snabbis

Jobbat på kontoret i dag 13-21 var inte lika trött i huvudet som jag var första dagen.. Inte speciellt mycket att säga om jobbet..
Jobbar lördag söndag måndag med..
Trodde det skulle kännas värre att jobba 2 helger i rad men jag var nog ganska inställd på det så det går..

I går gick jag och mötte Jonna och sen blev vi upplockad på vägen av Riina. Bus tog lite väl stor plats och skulle fram och köra vilket jag tvivlar att han är bra på..

Frillan fick flytta tillbaka i går kväll över natten ville inte riskera nått. På dagen får hon vara hos de andra..

image289


Lite mys på kvälls kvisten :)


Nu väntar jag på att se vem som åker ut ur idol...


image290

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0