Seg i kolan

Efter att ha suttit framför en bok med alla i personalens namn och försökt att få det att gå runt så är jag ganska trött i kolan. Inte van att tänka *s* Inte på det sättet. Fast ryggen gillade att slippa lyfta tungt!! Kanske är bra för min rygg att ha en viloperiod på några dagar..
Var hos massören i dag.. Kan inte direkt säga att det var skönt men det verkar hjälpa min onda rygg.. Vilket är bra:)
Får göra hur ont det vill i en halvtimme bara jag slipper ha ont hela tiden..

image270

Här har jag suttit i dag och för alla er som undrar varför i hela friden jag hade med kameran till jobbet så har jag ett bra svar.. Min kamera är som för dom som har handväska. Jag har ingen handväska jag har min kamera.. Den är alltid med..

Kom hem helt tyst ganska så skönt..
Gubben fick åka till sin syrra efter jobbet då han samåkte med svärföräldrarna. kanske inte helt schysst då han inte hade något val att välja..
Inte sett mycket av honom de senaste dagarna då jag jobbat kväll fre lö och sön i går var han och Jocke i väg och letade tv och i dag är han hos dem..
Inte så att man hinner lessna på varandra direkt..

image271

Änligen hemma var lite nervös att jag skulle få soppa torsk då mätaren är på jätte röd.. Så smidig och lätt är hon inte så jag ville bära henne hem:)
Efter att ha vilat en stund kom Peter Hem och skulle handla soppa till pärlan så jag kommer till och från jobbet i morgon så jag fick äran att gå ut med bus..

image272

Inte så roligt att gå runt med honom när det finns löptikar överallt. Det är snarare så att man får bära honom runt..
Ser och hör dåligt gör han också när det är löpisar i farten.. *Suck*

Ha det gott
Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Snusdosan hänger med fortfarande ser jag *hihi*
Kram!

2007-10-17 @ 19:25:42
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0