Pyssel fia

Jobbade 8-17:30 var ganska så seg hela dagen..
Kom hem och kollade på Braveheart med Mel Gibson  faktist en av mina favoritfilmer.. Blev frälst i den när den kom ut 1995.
Sen kom Peter hem och vi åkte och hämtade ut mitt panduro paket..
Åhh vad roligt:)
Nu har jag gjort mina första tvålar av tvålmassan jag köpte:)
Peter fick välja då jag sa att han skulle få den första han ville ha en blå med lavendel..
Gjorde bara 4 hinner nog fler i morgon:)

image193

Får se hur de blir när de torkar..

image194

Nu är de inplastade occh peeling tvålarna håller på att torka. Citrus och aprikoskärnmjöl i dem:)
Riktigt roligt!!

Frillan är tillbaka i sin bur igen. Vet inte om hon kliat upp en skorpa eller om sizou bitit henne men hon hade ett litet sår vid halsen.. Vill inte chansa:( Narnia saknar henne hon sitter ofta och tittar på Frillan genom burarna..

Kramis

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh kan man inte få beställa en tvål?
TACK för ditt inlägg i bloggen!
kram!

2007-10-02 @ 06:36:55
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0