pyssel dag

Efter jag tog bråkat med Ice om min gamla slängda sko så hade jag en pyssel och höst städ dag:)
Min gamla sko som jag slängde i går skulle givetvis min knasiga vovve gå och hämta ur sopsäcken. Jag satte den på foten och han blev alldeles galen.. Slet och drog i den som besatt. Precis så han tänkte jag hittade den då är det min..

image229

Men loss då dumma sko!


image230

Om jag vrider lös den?

image231

Ha ha jag fick den :)
Kan ju erkänna att jag hade en del blåmärken på foten efter hans kamp om skon..

image232

Höststädning eller vad man nu kan kalla det.. Var ju tvungen att sparka bort alla sniglar på min träningsboll. (Mia säg inget till Alexander) Ska ju träna med den i 2 veckor enligt min personliga tränare.. Vill inte ha in dem.. Räckte med den stora snigeln jag trampade på i går i källaren. Den måste ha kommit in i somras då vi bytte källar fönster. Ni kan ju bara gissa vad den luktade.. Vette tusingen vart den hållit sig gömd så länge..

image233

Pysslade lite denna gjorde jag till Jonna Ponna.. Bilden på dem är från dagen då de flyttade in i lillstugan. Sen gjorde jag lite tvålar.. Det är så roligt!!
Peter undrade om jag skulle tvätta rent alla jag känner!!

image234

Blev lite skrubbtvålar med fresch doft, äppel tvålar och olivtvålar..

Peter kom just hem han hade varit och handlat godis.. Jag frågade vart han hade gjort av Ice.. Han hade glömt honom i bilen *s* Ibland märker man inte av det man har runt omkring sig!!
Nu ska jag mysa lite mer Narnia då Zioue är på hugget mot henne. Frillan bor fortfarande i egen bur..

image235

Kramis på er


Kommentarer
Postat av: Mia

OLIIIVV tvål vill jag ha!!! Nu har jag bestämt mig :O)
Jag looooovar att inte säga något till Alexander om sniglarna.. *hihi*
Det var svarta och vita tvålar som han köpt till mig, doften heter fresh. Men jises vad dyrt det är.. Ska bli kul att prova sen.
Vilken söööt hund du har. Ha en fiin söndag!
Kram

2007-10-07 @ 06:25:22
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se
Postat av: olivia

verkar som du har en busig hund :)

2007-10-07 @ 15:20:36
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0