Nya bilen

Slutade galet tidigt i går redan klockan 13.. Inte varje dag man gör det :)
Peter var i väg och hämtade nya bilen i Allingsås. Dom missade tåget och var inte hemma förrän vid halv 2 tiden på natten..
Jocke kom in en sväng och spelade wii spelet.. Ovanlig taktik i boxning måste jag säga *s* Såg otroligt kul ut..
Vi tog en sväng med bus innan Jonna kom hem fast hon satt på trappen när vi kom hem och ville komma in:)

image255

Peter i nya bilen:)

image256

Det jag gillar bäst med nya bilen är att det finns en tv i den *s* då kanske jag kan hålla mig vaken vid längre sträckor *s*

Var ute med bus när jag vaknade  och ska snart ut igen då Peter är på middag hos någon kund..
Lagomt sugen att gå ut nu när det börjat regna bara bita io det sura äpplet han måste ju ut hur man än gör..

image257

Pratade med mamma på eftermiddagen då hon redan hade åkt till jobbet i går då jag ringde..
Annars har jag inte gjort speciellt mycket i dag mest såsat runt på nätet och plockat lite här hemma. Jo jag har slagit in 3 julklappar till :) Lite roligt är det även om jag inte längtar till julen och snön..

image258

Blev en blöt promenad med bus i alla fall även om det inte var så farligt när man redan var genomblöt. Då jag hade både vinterjacka och vinterskor på.


image259

Nu ska jag se på hitta hem..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh vilken fiiiin bil! Och tv, det var inte illa. Förstår att du är nöjd. Skönt att komma ut och röra lite på sig även om det regnar. Ha en bra dag. Kram!

2007-10-12 @ 07:23:17
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0