Ledig dag:)

Tog sovmorgon i dag vilket var super skönt!!!
Sen när jag var uppe så pysslade jag runt här hemma med sånt man inte orkar ta tag i när man jobbar..
Gjorde olivtvålar i dag :)

image195

Smälter tvålkakan tillsätter lite grejer och pluttar ut de i formar:) Och whipps så ser dom ut såhär..

image196

Riktigt roligt:)

När jag bara kände att jag måste få lite luft hittade jag bus här:)

image197

Verkade lagomt road att följa med:) Men man behöver inte tjata på honom direkt för att få med honom..
Det var länge sedan vi tog en skogspromenad så jag ringde Jonna och kollade om hon ville följa med men hon var inte hemma.
Så jag och bus tog oss ut i skogen själva..
I samma stund som vi sätter foten på stigen som leder upp på Ice favoritberg ångrar jag mig.. Då de bygger så mycket så har de sågat ner mycket träd och för att komma dit så måsta man ta sig över värsta hinderbanan.
Men skam den som ger sig:)
Upp på berget kom vi till slut.

image198

Tog lite bilder i skogen.. Jag hittade en blommande krokus:) Nästan så man började undra om det var vår eller höst!!
Finns mycket vackert att ta bilder på här kommer lite bilder som jag tog:)

                   

Klicka p åbilderna så blir de större!

image206

Här är vi på väg hem.. Ice hunden som alltid ska bära på precis allt..

image207

Slagit in mina första 3 julklappar.. Kändes lite tidigt men å andra sidan hinner jag nog komma på något rim till dem:)

Kramis


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaa, just såna pannkakor, bläk säger jag bara..
Har tyvärr inte några bilder på det vi köpt, det kommer sen när vi packat upp och fixat till det i nya lyan.
Jösses vad du är duktig som redan köper julklappar! Ha en trevlig kväll!
Kram!

2007-10-02 @ 19:30:46
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se
Postat av: Mia

Vad har du för mail? Jag kan maila adressen, känns inte kul att skriva den här :O) Kraaaaam!

2007-10-03 @ 16:55:47
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0