Kvällspyssel

Jobbade till 16 i dag.. Jag är ledig i morgon vi hade planeringsmöte på jobbet i dag mellan 13:30 och 15:30.. Var behövligt..
För andra dagen i rad upptäcker jag att jag går okring med min namnskylt hemma. Civilklädda jobbs nackdel.. I går gick jag runt i hela kvarteret med den så nu vet alla vad jag heter:)
Och jag tror att Peter vet vad jag heter så jag hoppar över namnskylten här hemma:)

image273


Fast å andra sidan köpte han en penna som stod Lina på så man vet aldrig:)

Var så lagomt rastlös när jag kom hem visste inte vad jag skulle hitta på så jag pysslade lite..  Gjorde lite tvålar som om jag inte har några vid det här laget :) Men jag testade något nytt att lägga in olika saker i dem typ torkade blommor osv..

image274

Gjorde några olika:)
Trodde att alla visste att jag var en pysselmänniska:) Fast pysslet varierar i perioder.. Förra perioden gjorde jag örhängen i olika modeller:)
Kanske var det därför jag stod i valet och kvalet att bli dagisfröken eller Undersköterska..
Ja ja slog in lite mer julklappar och insåg att jag redan köpt 12 stycken och det är bara den 17 oktober.. *Klappar mig själv på huvudet:)

image275

Fattas bara en gran men Peter tyckte det var i tidigaste laget.. Håller faktist med honom i det fallet:)
Fortsatte sedan med att pyssla lite i mitt fotoalbum.. Måste framkalla fler bilder så jag kan fortsätta på det sista..
Fast det går alltid att piffa till i efterhand..

image276

Det är kul nästan jämt..

Efter bonde söker fru badade jag 2 av 3 grisar

image277

Hennes päls var full av sårskorpor men oj vad hon myste..


image278

Efter badet:) Belöning!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh vad mysigt det såg ut att bada "grisen". Tycker dom om det?
Jag slutade med nikotinet så fort jag fick plusset på stickan, inga problem.. Har inte börjat om sen dess.
Ha en bra dag gumman!
Kram!

2007-10-18 @ 06:27:17
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0