Jag:)

Vi skulle skicka in en tant i dag och jag är lite anti mot ambulanspersonal sen Peter var dålig då vår sjuksyster på jobbet var på väg att hjälpa honom ner för våran trapp.. Övermedicinerad och helt borta var han.. *usch* satt sina spår.. Då dom inte alls var speciellt trevliga då eller nu så blev jag mest irriterad över det hela..
Slutade 17.30 i dag men åt en äggkaka eller heter det äggakaka som inte var någon direkt höjdare innan jag åkte hem. Smakade typ ingenting..
På vägen hem mådde jag mest illa över att alla måste bränna löv just nu luktar ju bara så illa *urk* och kallt var det då jag inte hade täckisarna med. hade lite bråttomt i morse och inte direkt helt halkfritt..
Var i alla fall vackert väder..
Kom hem och fastnade i typ världens SÄMSTA film.. Men fastnar jag i en film måste jag bara se slutet!! Den var så dåligt och konstig att jag inte vet hur jag ska förklara den så jag låter bli.. Vet inte ens vad den hette och slutet var ju bara helt sjukt värdelös.. Gillar inte filmer som slutar utan ett riktigt slut..
Peter hade städat och bytt i akvariumena och pumparna när jag kom hem han är ju bara underbarast i bland..

image291

Peter och Ice på väg ut på promis:)

image292

Ice i full huggning med att tigga godis. Ser ni dreggeldroppen som är på g i mungipan??

Bara för att jag inte har mer att säga i dag så får ni se mig i Peters Brillor *s*

image293

Ser ut som jag har cyklop på mig *s*


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0