Ingen ork och lust dag

I går fick jag skjus till jobbet av peter och sen kom han även och hämtade mig.. Det var mycket för att det hade regnat på morgonen och sen är mitt helljus paj så jag hade inte sett om det varit halt när jag åkte hem..
Det var gulligt av honom..
Kom till jobbet och fick kyckling av min gulliga kompis :) Kommer sakna henne de 3 veckor hon har sin praktik!
Roade mig på kvällen när jag kom hem och ta kort på mitt öga i brist på andra som ville ställa upp *s*
Insåg att det bor ett ufo i mitt öga:)

image263

Vaknade tidigt i morse med en känsla av rastlöshet i kroppen.. Och en hjärna som sa vill ingenting.. Klev upp och tog en promis med bus. Det var riktigt skönt ute.. 14 grader sen att vädret inte var det roligaste får man ha överseende med..

image264

Min hund har blitt helt anti kameran vägrar titta in i den när jag tar fram den.. Eller kanske han vänder sin vackraste sida mot mig. Vad vet jag??

image265

Kan själv:)

I väntan på ingenting så tvättade, duschade och plockade jag undan lite.. Pratade med mamsen..

image266

Bus såg lika road ut som jag kände mig!!
Sen kom Jocke förbi med mina tp grejjor som jag beställt det var nog det roligaste som hänt på hela dagen..

image267

Efter jag och bus ätit potatisbullar bacon och lingonsylt skulle vi vila middag. Någon hade intagit min plats:)

image268

Who me?

Jag somnade :/ Peter och Jocke var och skulle köpa ny tv för andra dagen i rad.. Med deras velande lär det aldrig bli nån tv varken för oss eller för Jonna och Jocke.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Veronica

Halloj! Nej riktigt alla bilder framkallar jag inte, men det är nog inte långt ifrån... haha! Miss you! Snart måste vi ses! Massor med kramar! :)

2007-10-15 @ 19:27:24
URL: http://vfredriksson.blogg.se
Postat av: Mia

Ja ibland så är man inte på topp helt enkelt. Jag är såå rastlös nu, kroppen bara skriker "jag vill flytta NUUUUUU"
Ice verkar rätt så trött på din kamera, ungefär som min bus Alexander. Han bara suckar och ler ansträngt.. Ha en bra dag gumman!

2007-10-16 @ 11:15:55
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hej

Den här:
www.myspace.com/planetstorm

2007-10-16 @ 13:29:58
URL: http://lifeitself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0