Helgen

I går hade vi bestämt att vi skulle gå på Jokkmoksmarknaden i Huddinge.. Peter ringde mig och var då på ok och höll på att fixa lite med bilen och han skulle snart vara hemma.. 10 minuter senare ringer han igen och säger att bilen är död.. Hans pappa skulle åka och köpa ett nytt batteri till bilen.. Tänkte att nu kommer nog vi inte i väg..
Löste sig men vi kom i väg lite senare än tänkt bara.

image320

Var ju å andra sidan inte så mycket att se så den timmen vi hade på oss räckte gott och väl.
Jag köpte i alla fall ett par tofflor med värmande sula till. Nu kan jag inte klaga på att jag fryser om fötterna..

image321

Innan vi pkte hem åkte vi förbi och tittade in på nya lampshoppen. Jag hade ju lovat mig själv att inte gå in där då jag blev så sur över att det inte blev en mataffär. Nu har jag i alla fall varit in där.
När vi kom hem höststädade vi lite på garage uppfarten och jag krattade gräsmattan från löv..

image322

image323

Idag var det lika mycket löv som innan vi började städa.. *suck*
När Jocke och Jonna slutade i går kväll kom de in och åt tacos med oss.

image324

Sen hade vi bowlingturnering i wii spelet..

image325

Jocke!!

image326

Peter!!

image327

Ice ville också vara med även om han inte förstod varför vi aldrig satt stilla..

Idag har jag varit på smyckesvisning hos Riina..
Vi hämtade upp Jonna på vägen då hon slutat jobba och också skulle dit..

image328

på golvet i Riinas rum:)
Jag köpte 3 halsband fast 2 ska jag ge bort i julklapp.

image329

Här var det jag behöll själv.. Dom är handgjorda i glas av en kvinna från Estland.
Måste bara visa en bild som Jonna tog på Riinas ena katt.

image330

Hittat kamerasnöret...
Måste Gratta alla som höll på Göteborg till guldet. Antar att dom var värd det efter 11 år väntan vet själv hur det är att vänta. Modos väntan var 28 år... Själv har jag en djupt besviken Difare i huset..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0