Grymt väder i dag:)



image280

Zizou efter badet i går:)

I dag sov jag länge.. Vaknade och det var SOL man börjar glömma hur den såg ut..
Hoppade ur sängen och tog med Ice på en långpromis:)
Vi tog en timme i skogen ville slippa löptiks dofterna..

image282

Lagomt happy:)
Riktigt skönt ute!!

image283

Precis när vi kom hem dök Jonna upp och vi följde med henne en bit på vägen. Hon skulle till jobbet..

image284

Eftersom Jonna är lika tjurig över att vara med på bild som Ice så hamnar deras baksidor på bild *s* Jag varnade Jonna :)
Vart lite överaskad då jag tittade på termometern när jag kom hem 9 grader. hmm började frysa direkt..
Kollade överallt efter fästingar då Jonna hade en i går.. VILL INTE HA!!
Pratade med Riina på msn..

image285

Riinas häxbrygd *s* En av dem:) Olivtvålen:)

image286

Hon ville ha en peeling hon fick en oliv på köpet.. Hon kommer och hämtar dem senare..
Bytte på grisarna och Frillan fick flytta in igen än så länge har det gått bra. hon har sin bur kvar.. Minsta ligga hugg från nån och hon får flytta.
Efter jag hade duschat ringde Verra Berra roligt..
Diskuterade vad vi saknade från norrland..
Palt leverbiff och päronfil är 3 av grejerna jag saknar här nere..
Stockholmare tror att kroppkakor är samma sak som palt.. HO HO vakna och vad är det för sörja i kroppkakorna här nere?? *Usch*
Tacka vet jag palt..

image288

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0