Fredag

Hade utbildning i stresshantering.. Helt kanon roligt.. Fick göra lite övningar.. Värst var pennan hade kunnat slå av den på 1 slag men ville inte ha ont i fingret.. Bröt den sen 2 gånger pennan menar jag . Man håller fram en blyertspenna och ber någon krossa den med pekfingret.
Målet var att  jag är över hindret är pennan och jag ska ta mig igenom det..
Men aj vad ont det gjorde blå på båda pekfingrarna..
Men det är inte alltid lätt att ta sig igenom målen i verkliga livet heller.. Aj vad det kan göra ont!!
Vi hade flera övningar med att tänka och blunda och när jag gör det tänker jag Oftast på Kalle Daniel Emil André och Joakim..  Mina vänner som dött allt för unga . Kanske inte de roligaste att tänka på just då..
Försökte tänka bussar osv vidare men mina tankar finns alltid hos er.. Saknar er ALLTID!
Hade inte extra hjälmen med så  Jonna kunde inte åka med hem, jag åkte hem och gick sen och mötte Jonna som då gick hem från jobbet.

image315

Visade mina nya skor för Peter och sa visst är dom snygga? Fick till svar tur att du ska använda dem och inte jag :(

image316

Fina ju!!

Då jag nu efter många om och men erbjöd mig att titta på idol HELA!! Men Jocke och Jonna tittade inte in så vi roade oss själva jag och Petrir som Saye säger oss med kameran..

image317

Jag sa till Peter Ice vägrar va med på bild.. Peter sa han skulle fixa det.. När Peter skulle fota räckte han ut tungan.. Jag såg nästan på honom tror du jag är dum??

image318

Den ostkroken ska jag ha!!!!
Så här road var Peter av idol...

image319

Tröttis..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0