Färgat håret

Då jag somnade på soffan i går Vaknade jag vid 4 tiden.. Tänkte jag skulle göra frukost på sängen till Peter vilket händer aldrig annars typ!!

Fast å göra frukost till Peter är mer som att dela medicin på jobbet:) Då han äter alla möjliga vitaminpiller *s*


image305


Peters frukost :) Kaffe proteinshake chisan 5 olika vitaminpiller kreatin cvitaminbrus och en makrillburk.. Då det kändes lagomt kul att servera honom det fick han en macka med keso på köpet :)

image306

Lagomt pigga killar:)
Jag somnade innan Peter åkt och vaknade vid 12 tiden..
Gick ut med bus i det vackra vädret...

image307

Mina tåstrumpor jag hade beställt från tradera kom idag.. Dom gamla börjar bli lite slitna..
När Peter kom hem åkte vi och STORHANDLADE 4 saker *s* Jag ville ha hårfärg..

image308

Peter tycker jag är asfånig som alltid har med mig kameran..
Medans jag färgade håret lagade vi mat det blev potatisbullar och bacon för mig och renskavsgryta för Peter..
Blev inte riktigt nöjd med hårfärgen..

image309

Kanske vänjer mig..

Kram


Kommentarer
Postat av: gullan

du är så fin så

2007-10-31 @ 02:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0