Energisprutan :)

Så här hittade jag min bus i morse när jag vaknade.. Snacka om att må gott soffpotatisen:)

image215

Shit
vilken energi jag har haft i dag. Det var länge sedan jag hade sådan ork!! Klev upp tidigt och har rensat och kastat massor.. Snacka om höststädning!! Tanken var att kasta som om du ska flytta och det gjorde jag!! Ut med allt kan vara bra att ha saker..
När jag hade kämpat igenom ett par rum tog jag en promis med Ice..

image216

En promemad som brukar ta 20 minuter tog 40 minuter då det är massa löptikar i farten.. Det gjorde inte så mycket det var skönt ute och jag behövde göra nått annat än att bara städa..

image217

I bakgrunden grannens hemska gula hus.. Fast den ser värre ut i verkligheten..

image218

Höstpyntade Ice lite innan vi gick in:)
När jag sen kom in var det bara att sätta igång med städningen igen..

image219

Upptagen med att dammsuga minsta lilla sak.. Shit vad jag känner mig duktig *s* på sovrummet badrummet hallen och köket har jag kastat en säck med skräp.. Däribland ett av mina favvo dojjor som hade gjort sitt. Ice stoppade ner huvudet och plockade upp den. Förstod nog inte varför jag kastade skor som han älskar att bära på..

image220

Hittade massa kepsar och mössor som jag bara var tvungen att roa mig med.. Ska vara roligt att städa med:)
Senare ringde jag hem för att gratta pappa på födelsedagen pratade med mamma.. Alltid lika roligt! Dom kommer hit den 7:e dec Jippi!!
Avslutar med hur Ice ser ut när vi leker ostkrokskastning *s*


image221
image222
image223
image224
image225
image226
image227
image228

Serien med Ice heter allt för en ostkrok. I will fight to the end!!

kramis

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en trevlig och bra fredagskväll! :)

2007-10-05 @ 18:36:29
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Feliccia

Tihi, va söt vovvsing!
Hoppas allt gick bra med städningen, skulle behöva göra ett ryck jag med... KRAM!

2007-10-05 @ 18:43:17
Postat av: olivia

Haha.. första bilden var ju bara så rolig.. så är min katt också, ofta hehe :D
Hoppas det gick bra att städa :)

2007-10-05 @ 18:53:43
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0